perjantai 16. maaliskuuta 2012

Hello darling.

















OI JES, ihana alku viikonlopulle järisyttävän koekauden jälkeen! 
 Taija ja Sini oli järjestäny pippalot heillä ja tottakai mieki olin sielä.
(Oliko mulla oikeesti menoa? Ihme...)
Me syötiin, juteltiin naurettiin...huudettiin. Kurkkukipu ehkä vähän haittas, mut 
se nyt yllättää aina, jos oon menossa jonnekkin. Pyydän etukäteen anteeksi teini-ilmeitäni.

 Kokemuksesta tiedän, että on ihan vitun ärsyttävää, 
jos postauksessa kerrotaan ''olin sielä ja täällä ja se ja se järjesti ne ja nuo'',
eikä lukija saa mitään selvää miltä kyseiset henkilöt näyttää yms.
Päätin olla tavallista viisaampi ja kertoa siis homman nimen.

Rivi menee näin:
Sara, Sanna, Elli (joka on muuten ekassa kuvassa ihan hirmu nätti!), Roosa, Alina,
Fiia ja meikäläinen.

Vaatteista sen verran, et meiän piti pukea Taijan vanhoja vaatteita pääl ja esittää meille
annettua julkkista. Ite olin Britney Spears. HEH!

Suurkiitos myös Sinille ja Taijalle, jotka järjestivät tän illan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti