sunnuntai 30. syyskuuta 2012

Dead old times, dead old memories







Still wondering that WTF IS THIS.

''So that's you a year ago? What happened?''




Vanhat kunnon ajat! Olin jotenkin niin paljon taiteellisempi silloin,
Harmi etten enää voi ottaa tämmöisiä kuvia...
Kaikki kuvat kesältä -11.
Olen just nyt tosi, TOSI ärtynyt, sillä pitäisi vielä mennä neljän tunnin siivouksen jälkeen
töihin, sen jälkeen lenkille ja lukea ranskan kokeeseen ja tehdä läksyt. 
Tänään ei mennä siis nukkumaan... kivaa.

Ahh... Good old times! I was so much more artistic back then.
Too bad that it's not possible for me to get these kind of pictures anymore...
These are all taken from the summer of -11.
Right now I'm really, REALLY angry because I have to go to work (after 4 hours of
cleaning) and then I need to go jogging and after that I need to read to my French test
AND do my homework. So no sleep for me I guess... nice.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti